LIFE IS NOT PERFECT BUT I AM BLESSED

Thursday, April 14, 2011

Rinduku tak berpenghujung.........


Apa yg harus kulakukan utk mengubati kerinduan ini..kekadang aku hampir gila dihantui segala memory bsamanyer.ingin aku menatap photo2nya bersamaku..tapi aku x mampu mnahan kesedihan hati ini...akhirnya juraian airmata menitis jua...dialah insan yg teristimewa dlm hidup yg paling atas bertahtha dlm hati ku...tp takdir tuhan memisahkan kami setelah 6 tahun aku pulang ke kg untuk menjaganya setelah pemergian ayah ku tsayang..setelah ayahku pergi dia sering dlanda kesedihan..akulah yg menjadi tptnya untuk bercerita segala kenangan yg dia ciptakan bersama ayah ku..sakit demamnya akulah yg jaga...kiranya seminggu dia terlantar dhospital maka seminggulah jua aku akn berumahtangga bsamanya d hospital itu...kiranya dia sehat aku akan membawa dia berjalan menikmati keindahan pantai jua ke shoping centre..dialah teman ku yg paling akrab...selama aku menjaganya aku tidak pernah berpisah dgnnya..sehinggalah dsaat terakhir hayatnya aku tetap berada dsisinya...kini segalanya tinggal kenangan dan aku terasa kehilangan segalanya...moga dia bahagia disana bersama org2 yg beriman...dialah IBUKU....alfatihah...pesananku kepada kawan2 semua hargailah ibu kita selagi mereka msih ada kerana mereka adalah insan yg paling mulia dimuka bumi ini..tanpa mereka siapalah kita...andainya mereka pergi tiada lg insan teristimewa dihati untuk menjadi pengganti...ingatlah segalanya kita boleh dapati didunia ini tp bkn seorang IBU dan AYAH...








inilah suma kenanganku bsamanya... ku abadikannya dsini....
















No comments:

Post a Comment

check this out