LIFE IS NOT PERFECT BUT I AM BLESSED

Thursday, April 14, 2011

Senyuman Kepalsuan

Org sangka aku gembira
krn senyuman x pnh lekang di bibir
tp hakikatnya di dlm hati
     aku x pnh berhenti menangis 
Org sangka aku bahagia
krn wajahku sentiasa ceria
tp hakikatnya itu lakonan semata
krn aku t'siksa di dlm jiwa…
Sentiasa kucuba tabahkan hati
tenangkan perasaan yg b'gelora dlm diri
krn aku mesti kuat utk b'diri
jika jatuh pasti aku rebah ke bumi…






Bilakah akan ada insan yg bisa mengerti
hati kecilku yg lara ini
yg sentiasa m'hrp hadirnya sinar
yg sentiasa m'dambakan kasih sejati…
Salahkah aku m'hrp difahami..?
salahkah aku m'hrp dimengerti..?
salahkah aku m'hrp dikasihi..?
salahkah aku m'hrp dihargai..?
Tak pnh aku m'hrp simpati
krn aku bknnya pengemis
aku hanya perlukan teman
teman yg bisa mengerti dan memahami…







Teman yg bisa menemankan 
aku di kala gembira dan sedih
teman yg bisa kuluahkan isi hati
teman yg bisa menemaniku hingga akhir nanti!!!

No comments:

Post a Comment

check this out